הרושם הראשוני של אתרכם חשוב לכם!

הטיפים שיעשו למבקרים שלכם WOW!

כולנו מודעים לחשיבות "הרושם הראשוני" לכן ברורה חשיבותו של הדף הראשי של אתרכם.
מומלץ להקפיד על מספר כללים:

1. דף מסודר! דף מבולגן מקשה על ההתמצאות באתר והגולש יעבור לאתר אחר.
2. לוגו ברור. חשוב שהגולש ידע לאן הגיע ויזכור, עד כמה שניתן, את האתר.
3. הסבר קצר מאוד על מהות האתר. אם הטקסטים ארוכים, הגולש חסר הסבלנות יעבור לאתר אחר.
4. לינקים (קישורים), הקפידו להציג לינקים לכל הדפים החשובים באתר. הקפידו שהמסלול לדף מסויים לא יהיה ארוך. הקפידו על לוגיקה פשוטה, שמות הקישורים צריכים להיות ברורים וקצרים.
5. אל תעמיסו מידע בדף הראשי רישמו רק מה שהכרחי.
6. שימרו על איזון נכון בין "לא צעקני" ו"לא משעמם". אין ספק שזה לא פשוט אבל עם קצת ניסוי וטעיה אפשר להגיע למראה הרצוי

 

דפי תוכן

גם כאן מומלץ לשמור על הכללים הנ"ל אך אפשר (ולרוב גם צריך) לפרט יותר.
השתדלו להמנע מריבוי תמונות גדולות. הן מכבידות על האתר ומאריכות את זמן ההמתנה של הגולש. באופן כללי, עדיף להשתמש בthumbnails.

דפים סטנדרטיים:
אודות - הסבר קצר על החברה / עסק.
מוצרים / שרותים - מרכז את המוצרים או השרותים של החברה / עסק. יכול להכיל קישורים לדפים נוספים.
צור קשר
- אם לגולש יש שאלות, הארות והערות, כדאי לאפשר לו לפנות אליכם. כדאי לרשום מספר טלפון, פקס, כתובת דואר וכתובת דואר אלקטרוני. כדי להקל על הגולש מומלץ להוסיף טופס הנשלח אוטומטית אליכם (אופציה זו קיימת במערכת NTT). חשוב לבקש מהגולש כתובת דואר אלקטרוני או מספר טלפון כדי להחזיר לו תשובה אולם לא מומלץ לחייב את הגולש להשאיר פרטים מזהים.